Thursday, March 26, 2020

Cara Hilangkan Bau Badan Dengan Berkesan

"STRESS SEBAB BADAN KUAT BERBAU?"




Jangan risau, 

saya pun dulu macam tu..
Banyak dah duit lebur mcm tu saja
beli mcm2 deodorant..
Hasilnya negatif..
Badan saya tetap berbau

Tak sampai tengahari..
badan dah mula berbau..
Bila berpeluh jer mesti berBAU,
walaupun dah pakai deodorant..
Sedih, malu, tension semua ada..

Ok, jom cuba "back to basic" semula.


"Inilah Formula Rahsia Orang Tua dulu-dulu"


Guna bahan semulajadi dan
tidak mengandungi bahan kimia..
walaupun berpeluh2
badan tetap tak berbau
kesan hitam di celah ketiak pun
dah hilang

Ramai yang tak sedar
tentang deodorant semulajadi ni
Ramai jugak dah sedar,
tapi takut nak cuba..
atau tak tahu nak dapat kat mana.

Cuba lihat salah satu testimoni mereka
yang dah apply Natural Deodorant Magic Blue




=====================
SIAPA SAYA?
=====================



Baiklah, sebelum tu,
saya perkenalkan diri saya.
Saya Amin Azli , berasal dari Machang , Kelantan dan sekarang menetap di Kuala Lipis.


Saya merupakan seorang usahawan deodorant Magic Blue sepenuh masa.
Sepanjang tahun lepas saya sudah berjaya membantu  379 rakyat Malaysia dan 5 rakyat Singapore menghilangkan masalah bau badan mereka.





Alhamdulillah sekarang mereka seronok dan puas hati guna magicblue dan dah repeat order banyak kali.

Saya pun seronok bila tengok mereka guna Magic Blue dan masalah mereka selama ni 
dah hilang..




Disebabkan ramai sangat yang bertanya saya tentang Magic Blue
dan apa RAHSIA  yang ada dalam

"MAGIC BLUE"



sehinggakan mereka

repeat order banyak kali

maka saya pun rasa terpanggil 
untuk "share' benda ni :




Sebelum tu Anda boleh baca apa lagi komen dari mereka yang DAH APPLY, Deodorant ni :





TAPI SKEJAPP… Sebelum anda terlebih Excited untuk mendapatkan deodorant ni, jom baca details : –


APA KANDUNGAN ISTIMEWA DEODORANT INI?






APA KEPAKARAN MAGIC BLUE NATURAL DEODORANT NI ?


   





Sekali Spray je  ke?

Ya, SEKALI SPRAY jer, boleh hilangkan bau ketiak, kaki,badan sehingga 3- 5 hari. Menghilangkan kesan hitam di ketiak,tengkuk dan di mana2 sahaja bahagian badan. Dah tak perlu pakai Deodorant hari2. Berpeluh-peluh pun TETAP TAK BERBAU !


SELAMAT KE GUNA MAGIC BLUE NI.. ADE KKM TAK???

YA !









APA YANG ANDA AKAN DAPAT ?



 MACAMANA CARA GUNA MAGIC BLUE NI ?

Senang saja , ikut langkah ni :

1. SPRAY SEKALI PADA MANA2 BAHAGIAN YANG BERBAU SEBELUM MANDI.

2. BILAS SEMASA MANDI & SIAP ! 


3. SELEPAS MANDI, TAK PERLU LAGI GUNA DEODORANT


4. GUNAKAN APABILA PERLU SAHAJA





 MACAMANA NAK DAPAT MAGIC BLUE NI?



KLIK SINI UNTUK ORDER





"Saya akan bantu anda mendapatkan
 Natural Deodorant MagicBlue
Yang Hilangkan Bau Badan 
Sehingga 72 Jam SECEPAT MUNGKIN "

AMINAZLI
010-4645377


JAMINAN
WANG AKAN DIPULANGKAN
JIKA TIDAK BERKESAN DALAM 30 HARI !






"Peluang selalu datang sepanjang kehidupan kita. Ia datang dan pergi seumpama ombak yang memecah pantai. Justeru itu, rebutlah peluang yang hadir dalam hidup kita. Kadangkala ia hanya datang sekali sahaja. Tidak mudah untuk kita menemui peluang-peluang baik".




No comments:

Post a Comment