Wednesday, March 25, 2020

Deodoran Semulajadi Yang Paling berkesan

Deodoran Semulajadi Yang Paling berkesan



Ini adalah formula semula jadi, bebas aluminium yang dipercayai oleh turun temurun.

Jika anda tidak berpuas hati dengan deodorant antiperspirant  maka anda perlu berfikir untuk menukar deodorant antiperspirant kepada deodorant semulajadi / natural deodorant.

Deodorant antiperspirants, yang diklasifikasikan sebagai ubat yang berlebihan, menghalang fungsi badan yang normal - dengan kata lain, menghalang pembentukan peluh di kulit - menggunakan bahan aktif mereka iaitu garam aluminium, menurut kata David Bank, Penolong Profesor klinik dermatologi di New York Presbyterian / Pusat Perubatan Universiti Columbia.

Sebaliknya, deodoran semula jadi / natural deodorant biasanya dibuat tanpa aluminium. Mereka direka untuk memastikan anda berbau segar selama berjam-jam dengan ramuan semulajadi, termasuk kegemaran yang biasa seperti pati bunga ros dan herba-herba.

Setakat ini tidak ada deodorant antiperspirant yang bebas aluminium. Sementara itu, terdapat banyak deodoran semulajadi / natural deodorant yang bebas aluminium di luar sana yang lebih baik daripada yang lain. Deodoran semula jadi / natural deodorant  tidak menghalang badan anda daripada berpeluh, tetapi mereka menyimpan bau badan dan bakteria di tempat yang sama dengan kombinasi air, mawar, tawas, dan herba-herba terpilih.

Proses mencuba dan melakukan kesilapan boleh menjadi sesuatu yang menakutkan bagi sesiapa sahaja yang memerlukan bau yang rapi di sekeliling manusia. Jadi kami melakukan kerja keras untuk anda. Ini adalah penyegar semula jadi yang dipercayai oleh rakyat kita turun temurun.


No comments:

Post a Comment