Thursday, March 26, 2020

Natural Deodorant MagicBlue Malaysia

Natural Deodorant MagicBlue Malaysia






Info Organic Deodorant

Untuk Penjagaan Bawah Lengan Lebih Sempurna, Gunakan Organic Deodorant Ini. Tingkatkan keyakinan anda sebaik melangkah keluar dari rumah.

Organic Deodorant Terbaik

Pernah tak anda mengalami keadaan dimana kawasan bawah lengan anda berbau pada waktu yang tidak sepatutnya? Seperti anda duduk di dalam bilik yang berhawa dingin tetapi bawah lengan anda tetap mengeluarkan bau yang kurang menyenangkan. Masalah ini bukan disebabkan oleh stres tetapi keadaan kulit  anda yang mempengaruhinya.


Produk di bawah ini dapat membantu anda untuk meningkatkan keyakinan diri anda untuk berada di luar rumah pada bila-bila masa saja. 




Perlindungan antibau selama 72 jam

Perlindungan antibau selama 72 jam dengan bau segar, tanpa alkohol, pewarna atau bahan pengawet. Deodoran ini tahan pada kulit anda terbukti secara dermatologi. Kombinasi optimum perlindungan antibau yang boleh dipercayai daripada MagicBlue. Senang untuk dibawa ke mana saja kerana saiznya yang kecil. Boleh juga disimpan dalam beg tangan. Rasa kurang selesa? Spray sahaja botol ini dibawah lengan anda dan bilas. Bau badan akan hilang selama 72 Jam.




Jika anda jenis yang suka mencukur bawah lengan anda selalu, lapisan permukaan kulit akan terhakis dan proses regenerasi kulit akan mengambil masa yang lama. Inilah terjadinya kulit bawah lengan anda kusam dan gelap. Cuaca yang panas dan lembap tidak menentu menjadi penyebab keradangan kulit terutamanya dibawah lengan. Kulit akan terdedah kepada jangkitan bakteria dan menjadi gatal serta berbau.





Mulakan hari anda dengan spray deodoran segar MagicBlue. Diformulasikan secara semulajadi dengan pati mawar, tawas, air mineral dan herba-herba pilihan deodoran ini bebas dari bahan aluminium chlorohydrate.





Diekstrak daripada pati mawar dan tawas, ia menawarkan perlindungan yang tahan lama. Deodoran ini mampu untuk menghilang bau selama 72 jam. Anda akan berasa segar sepanjang hari tanpa perlu risau akan bau badan yang kuat. 



 MACAMANA CARA GUNA MAGIC BLUE NI ?

Senang saja , ikut langkah ni :

1. SPRAY SEKALI PADA MANA2 BAHAGIAN YANG BERBAU SEBELUM MANDI.

2. BILAS SEMASA MANDI & SIAP ! 


3. SELEPAS MANDI, TAK PERLU LAGI GUNA DEODORANT


4. GUNAKAN APABILA PERLU SAHAJA





 MACAMANA NAK DAPAT MAGIC BLUE NI?



KLIK SINI UNTUK ORDER





"Saya akan bantu anda mendapatkan
 Natural Deodorant MagicBlue
Yang Hilangkan Bau Badan 
Sehingga 72 Jam SECEPAT MUNGKIN "

AMINAZLI
010-4645377


JAMINAN
WANG AKAN DIPULANGKAN
JIKA TIDAK BERKESAN DALAM 30 HARI !






"Peluang selalu datang sepanjang kehidupan kita. Ia datang dan pergi seumpama ombak yang memecah pantai. Justeru itu, rebutlah peluang yang hadir dalam hidup kita. Kadangkala ia hanya datang sekali sahaja. Tidak mudah untuk kita menemui peluang-peluang baik".








No comments:

Post a Comment